Szkolenie

Sensoplastyka®

W 2015 roku stworzyliśmy markę Sensoplastyka®,
która na przestrzeni kilku lat podbiła Polskę! 😍

Dołącz do rewolucji! Jedyne szkolenie Sensoplastyka®.
Uprawnienia do prowadzenia zajęć Sensoplastyka®.

Samo lub w pakiecie 😍

Szkolenie Sensoplastyka® - Certyfikacja Trenerska

879 zł

527.40 zł

+BONUSY!

DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY

WIĘCEJ INFORMACJI...

Dostęp na okres 12 miesięcy. 

Uprawnienia do korzystania z marki Sensoplastyka® na zawsze (po ukończeniu szkolenia i zaliczeniu testu końcowego).

Kup (527.40zł 879zł)

Kup kartą (12 x 47zł 79zł)
Pakiet kursów 4w1 (Sensoplastyka®, Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™, Plastyka Ekspresywna™ oraz szkolenie KONTAKT)

1389zł

844.50 zł

+BONUS!

DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY

WIĘCEJ INFORMACJI...

Dostęp na okres 12 miesięcy.

Uprawnienia do korzystania z marek Sensoplastyka® i TKWR™ na zawsze (po ukończeniu danego szkolenia i zaliczeniu testu końcowego) + 1 szkolenie rozwoju osobistego. 

Kup (844.50zł 1389zł)

Kup kartą (12 x 79zł 129zł)
Pakiet kursów 4w1 (Sensoplastyka®, Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™, Plastyka Ekspresywna™ oraz szkolenie KONTAKT)

1489zł

893.40 zł

+BONUSY!

DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY

WIĘCEJ INFORMACJI...

Dostęp na okres 12 miesięcy. 

Uprawnienia do korzystania z marek Sensoplastyka®, TKWR™, Plastyka Ekspresywna™ na zawsze (po ukończeniu danego szkolenia i zaliczeniu testu końcowego) + 1 szkolenie rozwoju osobistego

Kup (893.40zł 1489zł)

Kup kartą (12 x 83zł 139zł)
Pakiet kursów 4w1 (Sensoplastyka®, Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™, Plastyka Ekspresywna™ oraz szkolenie KONTAKT)

1689zł

844.50 zł

+BONUS!

DOSTĘP DLA JEDNEJ OSOBY

WIĘCEJ INFORMACJI...

Dostęp na okres 12 miesięcy.

Uprawnienia do korzystania z marek Sensoplastyka®, TKWR™, Plastyka Ekspresywna™, Bare Foot™ na zawsze (po ukończeniu danego szkolenia i zaliczeniu testu końcowego) + 1 szkolenie rozwoju osobistego. 

Kup (844.50zł 1689zł)

Kup kartą (12 x 79zł 159zł)

Szkolenie Sensoplastyka®

  • dostęp do szkolenia na okres 12 miesięcy

  • ponad 15 godzin wysokiej jakości video

  • dodatkowe materiały multimedialne, teksty, zdjęcia, ankiety, pliki pdf

  • szkolenie można realizować w dowolnym tempie, na laptopie, tablecie, telefonie (wymagany jest dostęp do internetu)

  • charakter społecznościowy szkolenia - komentarze, pytania video

  • test końcowy pozwalający zweryfikować stopień przyswojenia wiedzy (można podchodzić wielokrotnie)

  • w kilku momentach szkolenia będziemy prosić o wgranie zdjęcia Twojego kolorowego bałaganu :-)

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz:

  • certyfikat Trenera 1 stopnia zajęć marki Sensoplastyka® (na certyfikacie nie ma informacji o tym, że szkolenie jest w formie online)

  • możliwość nielimitowanego czasowo, nieodpłatnego używania nazwy i logotypu Sensoplastyka® w odniesieniu do zajęć prowadzonych przez Ciebie zgodnie z zasadami prowadzenia zajęć

  • dostęp do materiałów w postaci cyfrowej (logotypy, plakaty, zdjęcia, materiały w plikach pdf)

Kiedy otrzymasz dostęp do szkolenia?

  • Dokonując szybkiej płatności poprzez BLIK, Blue Media lub Przelewy24 dostęp przesyłany jest automatycznie zazwyczaj w ciągu kilku minut.

  • W przypadku przelewu klasycznego dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. 

Chcę!
Izabela Stefańska, twórczyni marki Sensoplastyka®

Izabela Stefańska

#pedagog #coach #terapeutka #instruktorkasurwiwalu #dzikakobieta 

Przede wszystkim jestem mamą naszej dwójki dzieci. Oprócz tego mogę "tytułować" się: pedagogiem, coachem, terapeutką pedagogiczną o specjalizacji arteterapeutycznej, felinoterapeutką, instruktorką surwiwalu, trenerką etyki outdoorowej.

Jestem też twórczynią popularnych marek zajęć rozwojowych dla dzieci: Sensoplastyka® oraz Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™. Osobiście przeszkoliłam ponad 8000 osób podczas ponad 2500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz ponad 7000 osób podczas szkoleń online. 

W pracy z ludźmi interesują mnie w szczególności procesy decyzjne, samoświadomość oraz twórczość. Uwielbiam bliskość przyrody. Analizuję wpływ kontaktu z naturą na procesy rozwojowe dzieci i dorosłych. Łączę coaching & procesy kreatywne & bliskość natury. 

Jakie korzyści dają zajęcia marki Sensoplastyka®

Sensoplastyka® to mnogość faktur, tekstur oraz cała paleta ekologicznych barw. Sensoplastyka® w pracy z dziećmi wpływa na rozwój ich kreatywności.

  • wspomagamy budowanie  świadomości ciała i przestrzeni
  • dbamy o usprawnienie ruchowe (przygotowanie do nauki chodzenia w przypadku niemowląt)
  • wspieramy rozwój zmysłów
  • wpływamy na rozwój mowy (ośrodki w mózgu odpowiedzialne za mowę są usytuowane blisko ośrodków odpowiadających za małą motorykę – czyli pracę dłoni)
  • poprzez wspólne działania pogłębimy nasz kontakt emocjonalny z dziećmi – budujemy w ten sposób ich poczucie bezpieczeństwa
  • uwalnianie naturalnej ekspresji twórczej
  • wspieranie samodzielności
  • czerpanie satysfakcji z kreatywnego działania
  • doświadczanie sukcesów w realizacji swoich pomysłów
  • wspieranie aktywności we wprowadzanie zmian i ulepszeń
  • wychodzenie ze schematów
  • elastyczne podejście do zmian w stale zmieniającym się świecie
  • poznawanie nowych form wyrazu i działań artystycznych
  • współdziałanie i wzajemną pomoc w celu osiągnięcia zamierzonych planów
  • pielęgnowanie krytycznego i świadomego spojrzenia na rzeczywistość, które skutkuje innowacyjnością w działaniu
  • wzmacnianie wiary we własne możliwości

Sensoplastyka® to marka zajęć rozwojowych dla dzieci w wieku od 0 do 100lat.

Naszym celem jest wspieranie rozwoju kompetencji intra oraz interpersonalnych poprzez odpowiednie przygotowanie przestrzeni oraz oparcie procesu twórczego na podejściu coachingowym.

Materiały sensoryczne na zajęciach Sensoplastyka® opierają się wyłącznie na wykorzystaniu bezpiecznych produktów spożywczych. Dlatego Sensoplastyka® jest odpowiednia zarówno dla niemowląt jak i dzieci o wiele starszych:-)

Jaki cel ma Sensoplastyka®?

Nadrzędnym celem marki Sensoplastyka® jest konstruktywne wspieranie rozwoju kompetencji intra- i inter-personalnych uczestników zajęć.

Naszym zadaniem jest stworzenie takiej przestrzeni (zarówno tej fizycznej jak i psychicznej-relacyjnej) aby to umożliwić. Chcemy, żeby dzieci podczas zajęć Sensoplastyka® mogły rozwijać te kompetencje, które są im realnie niezbędne w życiu - czyli między innymi: samoświadomość, decyzyjność, współpracę, kreatywność, konsekwencję i elastyczność w działaniu, silną motywację wewnętrzną, autorefleksyjność, aktywność, innowacyjność, wiarę we własne możliwości.

Odtwórcze robienie mas plastycznych według przepisu "Pani prowadzącej zajęcia" nie ma nic wspólnego z celami zajęć Sensoplastyka®. Nakłanianie dzieci do wykonania mas, czy innych substancji według instrukcji osoby prowadzącej jest na zajęciach Sensoplastyka® ZABRONIONE.

Dzieci na co dzień doświadczają wystarczająco dużo sytuacji, w których brakuje im poczucia sprawstwa i wpływu na własną rzeczywistość. Zajęcia Sensoplastyka® są dla nich przestrzenią na doświadczanie siebie samych w zabawie opartej na motywowanym wewnętrznie procesie twórczym.

Rolą osoby prowadzącej zajęcia jest wspieranie w konstruktywnym doświadczaniu tej przestrzeni. Sensoplastyka® to czas dla dzieci i ich kreatywnych pomysłów, zabawy, współpracy, doświadczania sensorycznego. Nie ma tu punktu docelowego, ani miejsca na oczekiwania konkretnych wytworów (np. bałwanka z ciastoliny). 

Zajęcia Sensoplastyka® to proces. Proces wewnętrznego rozwoju dla osoby prowadzącej oraz proces konstruktywnego rozwoju kompetencji osobistych dla dzieci. 

Ten proces, to najlepsze co możemy dać w prezencie
dzieciom jak i samym sobie.

Migawka z podręcznika

"Inspiracja istnieje, ale musi zastać Cię przy pracy"

Pablo Picasso

Wzór Certyfikatu

Konspekt Szkolenia

Rozdział I - Wprowadzenie
  1. Przywitanie i krótka historia jak powstała Sensoplastyka®
  2. Jak powstała nazwa Sensoplastyka® i co to znaczy, że Sensoplastyka® to marka zajęć?
  3. O marce zajęć Sensoplastyka® KARTKA Z PODRĘCZNIKA
  4. Forma, cele zajęć marki Sensoplastyka® i rola osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®
  5. Cele zajęć Sensoplastyka® i Katalog Korzyści KARTKA Z PODRĘCZNIKA
  6. ZDJĘCIA z zajęć Sensoplastyka® prowadzonych przez Izabelę Stefańską
  7. Kompetencje miękkie, a kompetencje twarde.
  8. Konstruktywne wspieranie rozwoju kompetencji intra- oraz interpersonalnych
  9. Autoanaliza motywacji własnych działań
  10. Pytanie do Ciebie #1
  11. Analiza automotywacji i kolejny aspekt roli osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®
  12. Krótka opowieść, zanim zaczniemy brudzenie
  13. Autoanaliza naszego wpływu na rozwój kompetencji miękkich dzieci
  14. Deklarowany system wartości i cele, a realne działania w pracy z dziećmi
  15. Pytanie do Ciebie #2
  16. FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaki jest według Ciebie najważniejszy, nadrzędny cel pracy z dziećmi?
  17. Małe podsumowanie celów w pracy z dziećmi i sięgamy jeszcze głębiej.
  18. FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaki jest według Ciebie najważniejszy, nadrzędny cel pracy z dziećmi? c.d.
  19. Główny cel pracy z dziećmi
  20. Pytanie do Ciebie #3
  21. FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Szczęśliwy człowiek to... dokończ zdanie.
  22. Kompetencje szczęśliwego człowieka
  23. FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Co to jest Sensoplastyka®?
Rozdział II - Zanim zaczniemy brudzenie :-)
  1. Przygotowanie produktów i materiałów do brudzenia KARTKA Z PODRĘCZNIKA
  2. Kilka słów o miskach
  3. Wybór miski - analiza procesu decyzyjnego i sposobów działania
  4. ZDJĘCIA - Wybór miski na szkoleniach stacjonarnych
  5. Wybór miski - podsumowanie
  6. Rola osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka® - kolejny aspekt
Rozdział III - Zaczynamy brudzenie :-)
  1. Woda, kolor i mąka ziemniaczana
  2. ZDJĘCIA - Nasypujemy mąkę do miski na szkoleniach
  3. Mąkowe zanurzenie
  4. ZDJĘCIA - Zanurzenie w mące na szkoleniach
  5. Sposoby reagowania i działania wobec mąki w misce
  6. Pytanie do Ciebie #4
  7. Jak zachowujemy się wobec dzieci, które nie chcą wsadzić ręki do miski?
  8. ZDJĘCIA - "Zobacz jakie fajne" na szkoleniach
  9. 4 schematy postępowania wobec mąki (i czegokolwiek) w misce.
  10. Zmieniamy (jeśli chcemy) mąkę i szukamy naszej jakości sensorycznej.
  11. Praca na zasobach i jej wpływ na wspieranie rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych
  12. Pytanie do Ciebie #5
  13. Praca na zasobach i jej wpływ na wspieranie rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych c.d.
  14. Robaczki.
Rozdział IV - Brudzimy się na poważnie :-)
  1. Towaroznawstwo dla zajęć Sensoplastyka® - różne rodzaje mąki
  2. Uważność na swoją (i nie tylko) wrażliwość sensoryczną oraz towaroznawstwo w zakresie przypraw :-)
  3. Pytanie do Ciebie #6
  4. Słowa jakich używamy w komunikacji z rodzicami. Dobór słów, a precyzja porozumiewania się.
  5. Pytanie do Ciebie #7
  6. Dopasowanie substancji w naszej misce do naszych potrzeb.
  7. Co zyskujesz Ty, co zyskują dzieci na zajęciach Sensoplastyka®.
  8. Twoja ulubiona substancja sensoryczna.
  9. Pytanie do Ciebie #8
  10. Ciastolina - zanurzenie sensoryczne
  11. Zapowiedź filmów od uczestników szkoleń.
  12. FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ - Jaka jest Twoja ulubiona substancja sensoryczna?
  13. Pieczona ciastolina i kreatywne myślenie.
  14. Przechowywanie ciastolin - dlaczego tego nie robimy. A jeśli tak, to w jaki sposób?
  15. Jak umyć ręce plus wstęp do Dywanu Sensorycznego, czyli zanurzenie w ziarnistościach.
  16. Jakie Dywany Sensoryczne powstają przeważnie w pracy z dziećmi, a jakie z dorosłymi?
  17. ZDJĘCIA - Dywan Sensoryczny osób dorosłych na szkoleniach.
  18. FILM Z ZAJĘĆ Sensoplastyka® - Dywan Sensoryczny dzieci.
  19. Dywan Sensoryczny.
  20. Pytanie do Ciebie #9
  21. Co daje doświadczenie Dywanu Sensorycznego w wymiarze kompetencyjnym.
  22. Twój Kolorowy Bałagan :-) Wgraj zdjęcie.
  23. Dywan Sensoryczny - zanurzenie.
Rozdział V - Brudzimy się na relaksie :-)
  1. Ciastolina leci do piekarnika oraz malowanie na mleku (plus alternatywy).
  2. Marmurkowanie papieru i malowanie c.d.
  3. Co zostaje z malowania na mleku?
  4. Upieczona ciastolina.
  5. Upieczona ciastolina - ZDJĘCIA ze szkoleń
  6. Malowanie na oleju.
Rozdział VI - O sposobach reagowania
  1. Moja ulubiona (w momencie nagrywania odcinka szkolenia) substancja sensoryczna.
  2. Analiza sytuacji "Gdy nie podoba mi się moja ciastolina"
  3. Pytanie do Ciebie #10
  4. Analiza sytuacji "Gdy nie podoba mi się moja ciastolina" c.d.
  5. Pytanie do Ciebie #11
Rozdział VII - Dialog wzmacniający poczucie sprawstwa
  1. Analiza schematu dialogu wzmacniającego poczucie sprawstwa.
  2. Pytanie do Ciebie #12
  3. Pytanie do Ciebie #13
  4. #13 Twoja odpowiedź.
  5. Pytanie do Ciebie #14
  6. #14 Twoja odpowiedź.
  7. Analiza schematu dialogu wzmacniającego poczucie sprawstwa c.d.
Rozdział VIII - Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia marki Sensoplastyka®.
  1. Mała "stop klatka" na wgranie zdjęcia Twojego Kolorowego Bałaganu do systemu :-)
  2. Tutaj wgraj zdjęcie :-)
  3. Uważność na siebie i swoje potrzeby.
  4. Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka®.
  5. Pytanie do Ciebie #15
  6. Analiza zachowania osoby prowadzącej zajęcia Sensoplastyka® c.d.
Rozdział IX - Substancje sensoryczne - analiza sposobów tworzenia pod względem wspierania rozwoju kompetencji intra/interpersonalnych.
  1. Piasek sensoryczny - wieloaspektowo.
  2. Ciecz nieniewtonowska - wieloaspektowo.
  3. Ciecz nieniewtonowska - zanurzenie.
Rozdział X - Zasady marki Sensoplastyka®.
  1. Zasady Prowadzenia Zajęć marki Sensoplastyka®.
  2. Zasady Prowadzenia Zajęć marki Sensoplastyka® KARTKA Z PODRĘCZNIKA
Rozdział XI - Sensoryczne zanurzenie.
  1. Ciecz nieniewtonowska - zanurzenie #2
  2. Mannolina - zanurzenie.
Rozdział XII - FILM Z ZAJĘĆ Sensoplastyka® prowadzonych przez Izabelę Stefańską.
  1. Zaproszenie na film z zajęć Sensoplastyka®.
  2. Film z zajęć Sensoplastyka® z dziećmi (3-6 lat) prowadzonych przez Izabelę Stefańską.
  3. Jak wrażenia :-) ?
  4. Pytanie do Ciebie #16
  5. Pytanie do Ciebie #17
  6. O zajęciach Sensoplastyka® pokazanych na filmie.
Rozdział XIII - Powoli przechodzimy do "Pytań i Odpowiedzi", ale najpierw sensoryczne zanurzenie w Żelkolinie :-)
  1. Wprowadzenie do części "Pytania i Odpowiedzi"
  2. Żelkolina - wieloaspektowo.
  3. Pytanie do Ciebie #18
  4. Studium przypadku - chłopcy tworzą Żelkolinę.
  5. Żelkolina - zanurzenie sensoryczne.
  6. Żelkolina - zanurzenie sensoryczne c.d.
  7. Jeszcze więcej Żelkoliny :-) i informacja o przepisach na ciastoliny.
  8. Rewersowe właściwości Żelkoliny.
Rozdział XIV - Pytania i Odpowiedzi - FILMY od uczestników szkoleń
  1. FORMULARZ przesyłania video-pytania
  2. Czy pomagać dzieciom, gdy nie przejawiają chęci działania?
  3. Jak zachęcić rodziców, żeby pozwolili dzieciom się ubrudzić?
  4. Jeśli nie Sensoplastyka® to co?
  5. Jakie są pomysły na posprzątanie i ogarnięcie uczestników po zajęciach?
  6. Czy należy zachęcać dziecko do dotykania różnych produktów na zajęciach?
  7. Jak zorganizować zajęcia na świeżym powietrzu?
  8. Ilu uczestników może być na zajęciach Sensoplastyka®?
  9. Co zrobić, gdy dziecko podczas zajęć nie chce nas słuchać?
  10. Czy można załagodzić zajęcia dla dzieci z orzeczeniami?
  11. Jak rozpocząć zajęcia Sensoplastyka®?
  12. Jak sprzedać ofertę zajęć Sensoplastyka® do żłobka/przedszkola/instytucji edukacyjnej?
  13. Jak wyeliminować, podczas zajęć, zabieranie produktów innym dzieciom?
  14. Co jest największym wyzwaniem przy prowadzeniu dużych zajęć na świeżym powietrzu?
  15. Jakie propozycje dobrać do zajęć plenerowych?
  16. Jak wytrwać w zaufaniu do procesu/ chęci dawania wolności?
  17. Czy jest lista w 100% bezpiecznych materiałów na zajęcia dla dzieci z alergiami?
  18. Jaka jest zasadność robienia zajęć tematycznych i szykowania usypanych obrazów na początek zajęć?
  19. Na co zwrócić największą uwagę organizując zajęcia Sensoplastyka®?
  20. Rodzic narzuca swoją wizję dzieciom w trakcie zajęć - jak reagować?
  21. W jaki sposób mogę wspierać dziecko podczas zajęć?
  22. Po co jestem na szkoleniu?
  23. Jak reagować na komentarze o marnowaniu produktów?
  24. "Ale jesteś brudny, jak ty wyglądasz" - co zrobić z takim komunikatem?
  25. Polecane barwniki spożywcze.
  26. Czy są różne dziedziny zajęć Sensoplastyka®?
  27. Czy mogę zachęcać dziecko do dotykania mas sensorycznych?
  28. Co wyróżnia zajęcia Sensoplastyka® od innych zajęć dla dzieci?
  29. Co zrobić, gdy pojawia się lęk i chcę zatrzymać działania dzieci?
  30. Jedno dziecko z alergią w grupie - co wtedy?
  31. Jak mówić do dziecka w czasie zajęć Sensoplastyka®?
Rozdział XV - Ważne tematy - Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach?
  1. Co to znaczy, że dziecko bierze udział w zajęciach?
  2. Pytanie do Ciebie #19
  3. Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? I-wszy aspekt. Poczucie sprawstwa.
  4. Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? II-gi aspekt. Umiejętność ochrony własnych granic.
  5. Pytanie do Ciebie #20
  6. Analiza procesu decyzyjnego.
  7. Pytanie do Ciebie #21
  8. Identyfikacja obszarów, w których podejmuję decyzję. Co wiąże się z podejmowaniem decyzji?
  9. Umiejętność wyrażania sprzeciwu, a zgoda na przekraczanie naszych granic.
  10. Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? III-gi aspekt. Bezpieczeństwo.
  11. Pytanie do Ciebie #22
  12. Świadomość siebie i swojego wpływu na rozwój kompetencji intra/interpersonalnych dziecka.
  13. Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? IV-ty aspekt. Autoregulacja dopływu bodźców.
  14. Strefa Czysta - dopowiedzenie.
  15. Co zrobić z dzieckiem, które nie bierze udziału w zajęciach? V-ty aspekt. Profil Wrażliwości Sensorycznej.
  16. Umiejętność wyrażania sprzeciwu, a zgoda na przekraczanie naszych granic. c.d.
  17. Dopowiedzenie - co zrobić ze starą, ukrytą w kącie substancją sensoryczną.
  18. Dozwolony sposób na "zachęcanie" do zanurzania się w przestrzeń na zajęciach Sensoplastyka®.
  19. FILM z zajęć Sensoplastyka® - fragment o "zachęcaniu"
  20. W jaki sposób stwarzamy bezpieczną przestrzeń do wejścia w przestrzeń zajęć Sensoplastyka®?
  21. FILM z zajęć Sensoplastyka® - fragment o "dziewczynce z mąką"
Rozdział XVI - Ważne tematy - Jak pracować z rodzicami na zajęciach?
  1. Jak pracować z rodzicami na zajęciach Sensoplastyka®?
  2. Pytanie do Ciebie #23
  3. Analiza sposobów i celów pracy z rodzicami na zajęciach Sensoplastyka®.
Rozdział XVII - Ważne tematy - Jak stawiać granice na zajęciach Sensoplastyka®?
  1. Granice bezpieczeństwa na zajęciach Sensoplastyka® - rozlany olej i co dalej?
  2. Pytanie do Ciebie #24
  3. Schemat komunikatu - w jaki sposób stawiamy granice na zajęciach Sensoplastyka®.
Rozdział XVIII - Ważne tematy - Kiedy interweniować w relacje i działania dzieci?
  1. Kiedy interweniować w relacje dzieci na zajęciach Sensoplastyka®?
  2. Pytanie do Ciebie #25
  3. Schemat komunikatu w ramach interwencji w sytuacji przekraczania granic.
  4. ZDJĘCIA - ćwiczymy interwencję na szkoleniach :-)
Rozdział XIX - Ważne tematy - Obawa o brudne ściany.
  1. Analiza zjawiska - "Brudzenie ścian ciastoliną" :-)
Rozdział XX - Ważne tematy - Polecenia.
  1. Góra Galaretkowa i wprowadzenie do analizy poleceń.
  2. Pytanie do Ciebie #26
  3. Pytanie do Ciebie #27
  4. Jeszcze jedno pytanie do Ciebie :-)
  5. Pytanie do Ciebie #28
  6. Analiza poleceń c.d.
  7. Pytanie do Ciebie #29
  8. Polecenia, a zajęcia marki Sensoplastyka®.
  9. Wymieniamy polecenia na "pytania" i aspekt ponoszenia odpowiedzialności.
  10. Pytanie do Ciebie #30
  11. Polecenia na pytania - podsumowanie.
Rozdział XXI - Superwizja
  1. Wprowadzenie do filmu z 1-wszych zajęć Magdy, Trenerki 1st. marki Sensoplastyka®.
  2. Instrukcja włączenia napisów do filmu z zajęć Magdy.
  3. FILM z 1-wszych zajęć przeprowadzonych przez Magdę po ukończeniu szkolenia trenerskiego 1 stopnia.
  4. Pytanie do Ciebie #31
  5. Analiza filmu z pierwszych zajęć Sensoplastyka® przeprowadzonych przez Magdę
  6. Autoanaliza przeprowadzonych zajęć - wrażenia Magdy.
  7. Informacja od Magdy przesłana razem z video do superwizji wraz z moimi notatkami. PLIK
  8. Pytanie do Ciebie #32
  9. Analiza pierwszych 5 minut zajęć - podział na komunikaty konstruktywne i polecenia
  10. Wprowadzenie do filmów Magdy o jej historii z zajęciami marki Sensoplastyka®.
  11. Komentarz Magdy do superwizji.
  12. Co Sensoplastyka® daje dzieciom? FILMY OD UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
Sensoplastyka® - STARTER
  1. Materiały stałe i jednorazowe - organizacyjne.
  2. Mąki glutenowe i bezglutenowe.
  3. Ziarnistości.
  4. Syntetyczne barwniki w proszku oraz barwniki naturalne.
  5. Zapachy - aromaty i przyprawy.
SENSORYCZNA BAZA DANYCH
  1. Co to jest Sensoryczna Baza Danych?
  2. Malowanie na mleku (krowie, bez laktozy, kokosowe).
  3. Malowanie na oleju.
  4. Malowanie na białym (jogurt, lukier, ciecz nieniewtonowska).
  5. Malowanie na oleju plus dwa warianty marmurkowania papieru.
  6. Malowanie na bitej śmietanie.
  7. Gluty bezglutenowe
  8. Krówkolina
  9. Farba puchnąca plus farba szklana.
  10. Ciastoliny bez wykorzystania mąki.
  11. Glut cynamonowy.
  12. Ciastoliny kaszkowo-warzywne.
  13. Barwienie ryżu.
  14. Barwienie makaronu pszennego.
  15. Makaron chiński - przygotowanie i barwienie.
  16. Slime z tapioki.
Trochę o zabezpieczaniu przestrzeni
  1. Wprowadzenie do rozdziału
  2. Folia budownlana
  3. DUCK TAPE®
  4. Folia malarska
  5. Ręczniki papierowe
  6. Obrus papierowy
Sensoplastyka® - PODRĘCZNIK.pdf
  1. Sensoplastyka® - PODRĘCZNIK.pdf
UPRAWNIENIA Trenera 1 stopnia marki Sensoplastyka®
  1. UPRAWNIENIA Trenera 1 stopnia marki Sensoplastyka®
ZASADY UŻYWANIA NAZWY Sensoplastyka®
  1. ZASADY UŻYWANIA NAZWY Sensoplastyka®
Zakończenie - Podziękowanie za wspólny czas.
  1. Zakończenie - Podziękowanie za wspólny czas.
TEST KOŃCOWY
  1. Test końcowy - wprowadzenie.
  2. Test końcowy.
Powrót do góry

10

Lat na rynku
szkoleniowym

17000+

Przeszkolone
osoby

45000+

Osoby obserwujące nas 
w serwisie Facebook

Gwarancja
Pełnej Satysfakcji

Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu stwierdzisz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań - zwrócimy Twoją wpłatę.

  • Pamiętaj, że każdy zakup objęty jest 30 dniową gwarancją satysfakcji.
  • Jeżeli szkolenia nie spełnią Twoich oczekiwań, to bez marudzenia zwrócimy Twoją wpłatę :-)
  • Jesteśmy przekonani, że w naszych szkoleniach odnajdziesz mnóstwo inspiracji, wiedzy i radości. Jeżeli jednak nie spełnią one Twoich oczekiwań, to wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu zadzwonisz, napiszesz maila, czy odezwiesz się na Facebook'u lub na czacie. Bez "ociągania się" zlecimy zwrot wpłaty.
  • Wypada nam tylko zaznaczyć, że w przypadku zwrotu wpłaty, jakiekolwiek uprawnienia zdobyte poprzez ukończenie szkoleń w tym 30 dniowym okresie wygasają (ale to chyba oczywiste).
  • Również, jeżeli weźmiesz fakturę, to będziemy prosili o odesłanie skanu podpisanej korekty, aby nie zostać z podatkiem do zapłaty :-)
  • Najbardziej zależy nam na tym, abyś odnalazła/odnalazł w naszych szkoleniach realną wartość i inspirację. Mamy nadzieję, że nasze szkolenia wniosą mnóstwo konstruktywnej energii do Twojego życia, otwierając przestrzeń nowych możliwości zarówno na płaszczyźnie osobistej jak i zawodowej.
Powrót do góry

Nasze marki

Nasze wartości

W trakcie zajęć wykorzystujemy metody i sposoby twórczego wspierania rozwoju dziecka oparte na założeniach podejścia poznawczego oraz humanistycznego. Oznacza to, że traktujemy dziecko jako podmiot, który poznaje siebie i otaczający go świat w sposób aktywny, a wiedza, którą zdobywa wpływa na jego sposób postrzegania świata i zachowanie.

Nasze działania opieramy na solidnych filarach koncepcji humanistycznej, ponieważ z doświadczenia wiemy, że jest to konstruktywna droga wspierania rozwoju zarówno dzieci jak i nas samych. Postrzegamy człowieka jako istotę z natury dobrą, która w sposób konstruktywny dąży do samorealizacji, a motorem jej działań jest wewnętrzna motywacja. Działania destruktywne człowieka wynikają z blokad, które można niwelować umożliwiając mu harmonijny rozwój.

Podczas warsztatów stosujemy głównie metody z obszaru edukacji i rozwoju przez sztukę oraz coachingu. Celem naszych zajęć jest budowanie twórczych, samodzielnych i zrównoważonych osobowości, które będą maksymalnie przygotowane do wyzwań jakie stawia współczesna rzeczywistość. A przede wszystkim będą gotowe do osiągania sukcesów. Swoich sukcesów.

Informacja prawna

Inkubator Inspiracji jest wyłącznym właścicielem zarejestrowanych znaków towarowych: Sensoplastyka® (R.283938), Plastyka Ekspresywna® (R.345247), Forestfulness® (R.326537), Creative! Early English® (R.295961). Prawa ochronne zostały przyznane przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej.